teamo

寻找Jay
Owl - She Keeps Bees

小豆之家:

I will follow the sound of the owl
我要追寻猫头鹰的声音
bless this house
赐福这所房子
bless my pillow
赐福我的枕头
bless your pillow
赐福你的枕头
desire
欲望
where you want to be
你要去哪

lovingly
如此亲切
you'll have to send a strong goddamn wind to get rid of me
只有猛烈的妖风你才能拜托我
you'll have to send a strong goddamn wind to get rid of me
只有猛烈的妖风你才能拜托我
every single piece
每一个碎片
sandpaper and gum
砂纸或者胶糖
leaning and propped
歪歪扭扭 层层叠叠
our arch undone
我们的拱门还没完成
our arch undone
我们的拱门还没完成
desire
欲望
where you want to be
你要去哪
lovingly
如此亲切
you'll have to send a strong goddamn wind to get rid of me
只有猛烈的妖风你才能拜托我
every single piece
每一个碎片
my long way the wrong way
我的漫漫长路 歧路

小豆之家敬上!

评论

热度(23)