teamo

寻找Jay
Flaws - Litany

小豆之家:

You said that you've lost me
你说你已经失去我.
I didn't believe it
我并不相信这句话
I'm expecting a new low for me
我在期待一个新的人生低谷
So I'm going home
所以我还是回家吧
Yeah maybe I could fight it
是啊,也许我还可以试着去争取
If only I had time to
如果我有时间的话

But baby why, should I?
但是亲爱的,我为什么要呢?

And all of this stuff will break me
还有 所有的琐事都将会击垮我
Don't break me
不要崩溃掉
Hold on
坚持住
All of this stuff will break me
这一切都会让我崩溃的
Why you have to treat me like that?
你为什么要这样对待我?
It's taking all I have not to look back
已经花了我的全部不再回头去看
When you gonna grow up and look past
什么时候你才会长大并且回望过去
Everybody else has flaws
每个人都有瑕疵
So when will you see yours?
所以你什么时候才可以看到你的呢?
I know it will cost me
我知道我会为此付出代价
I did not predict it
我未预料到
I'm expecting to lose hope
我期待着去失去希望
I'll be in a black hole
我会在一个巨大的黑洞里
Yeah right now I look fine but
没错 我现在看起来很好 但是
Come back in a day's time
过些时日在回来
So baby why, tonight?
所以,亲爱的为什么要今晚呢?
And all of this stuff will break me
还有 所有的琐事都将会击垮我
Don't break me
不要崩溃掉
Hold on
坚持住
All of this stuff will break me
这一切都会让我崩溃
Why you have to treat me like that?
你为什么要那样对待我?
It's taking all I have not to look back
已经消耗了我的所有不再回头去看
When you gonna grow up and look past
什么时候你才会长大并且回望过去
Everybody else has flaws
每个人都有瑕疵
So when will you see yours?
所以你什么时候才将会看到你的呢?
Why you have to treat me like that?
你为什么要那样对待我?
It's taking all I have not to look back
已经消耗了我的所有不再回头去看
When you gonna grow up and look past
什么时候你才会长大并且回望过去
Everybody else has flaws
每个人都有瑕疵
So when will you see yours?
所以你什么时候才将会看到你的呢?
Why you have to treat me like that?
你为什么要那样对待我?
It's taking all I have not to look back
已经消耗了我的所有不再回头去看
When you gonna grow up and look past
什么时候你才会长大并且回望过去
Everybody else has flaws
所有人都有缺陷
So when will you see yours?
所以你什么时候才可以看到你的呢?
Why you have to treat me like that?
你为什么要这样对待我?
It's taking all I have not to look back
已经消耗了我的所有不再回头去看
When you gonna grow up and look past
什么时候你才会长大并且回望过去
Everybody else has flaws
每个人都有瑕疵
So when will you see yours?
所以你什么时候才可以看到你的呢?
Why you have to treat me like that?
你为什么要那样对待我呢?
It's taking all I have not to look back
已经消耗了我的所有不再回头去看
When you gonna grow up and look past
什么时候你才会长大并且回望过去
Everybody else has flaws
每个人都有缺点
So when will you see yours?
所以你什么时候才可以看到你的呢?

小豆之家敬上!

评论

热度(7)